Strona Główna > Faber > Gwarancja i Jakość
Gwarancja i Jakość

Ręczymy wymogami za trwałość i jakość dostarczanych towarów oraz przetwarzanych materiałów.

Od zakupów dokonywanych za pośrednictwem oficjalnego salonu dealera Faber, Faber International BV daje gwarancję do 2 lat od daty dostawy. Na wszystkie inne zakupy gwarancja do 12 miesięcy po dostarczeniu urządzenia.

Co zostało opisane w punkcie powyżej nie stosuje się do importerów w krajach spoza Holandii, Belgii i Niemczech.

Wady które podlegają gwarancji dają drugiej stronie prawo do naprawy / wymiany uszkodzonej części. Darmowe naprawy gwarancyjne są wykonywane tylko przez naszą firmę.

Niniejsza gwarancja traci ważność:

  • - po upływie okresu gwarancji ( maksymalnie 24 miesiące ) lub maksymalnie 12 miesięcy przez eksport poza terytorium Holandii, Belgii i Niemczech
  • - w przypadku odsprzedaży
  • - w przypadku gdy druga strona wykonuje naprawy we własnym zakresie lub zleca ich wykonanie, bez naszej zgody
  • - w przypadku gdy druga strona nie zgadza się na dokładnie obserwowanie w sprawie użytkowania i konserwacji urządzenia
  • - w przypadku gdy dostarczany towar jest używany do innych celów niż jest przeznaczony oraz jest wykorzystywany w inny, nierozsądny sposób

Za usługę serwisową, nie ujętą w gwarancji produktu, będą naliczane stawki ustalane w momencie zdiagnozowania usterki i naliczane na rachunek drugiej strony po zgodzie naprawy tej usterki.

Włoskowate pęknięcia widoczne w częściach ceramicznych są uważane za normalne zużycie, a także nie wchodzą w zakres gwarancji, ponieważ nie wpływają na nieprawidłowe działanie urządzenia. W przypadku warunków, które nie zostały przedstawione w niniejszej gwarancji, odnosimy się do naszych ogólnych warunków sprzedaży, które są zarejestrowane w Izbie Handlowej Leeuwarden (Holandia), nr 16084292 z dnia 04.01.2010.